Såkallad semester

Nu har jag återigen varit riktigt krass på att blogga, men jag har faktiskt två riktigt goda skäl till min frånvaro! 1: Jag har haft semester! Och 2: Jag har skaffat instagram och är numera en inbiten instaholic! @idalovisanilsson är mitt nya nörd-palats!
 
Min semester har varit helt underbar och den har försvunnit iväg så fort så jag misstänker att jag blivit lurad! Men trots att jag bara tog ut en vecka nu måste jag säga att vi hann med en hel del ändå! Och som om inte "bada tre gånger" är ett stort WOW i sig tänkte jag dela med mig av min vecka! Så här kommer den, uppradad i korta ord.
 
# Badat TRE gånger
# Solat (säkert två timmar på hela veckan)
# Ätit onyttigheter
# Åkt ångbåt
# Åkt motorbåt
# Använt årorna i en motorbåt
# Svurit
# Blivit skrämd av en gädda
# Svurit ännu mer
# Sett ett band spela
# Slöddrat pga rosé
# Fnittrat pga vitt vin
# Suttit i en bastu
# Stått upp i en bastu
# Suttit tyst med ett metspö
# Inte klarat av att vara tyst
# Brutit nacken av en abborre
# Dragit upp en miljon firrar
# Åkt safari-bil i vildmarken
# Hälsat på en älg
# Ätit glass
# Blivit grundare av ett nytt drick-spel
# Varit bakis
# Varit glad trots det
 
Äsch mer ger jag er inte - vill ju inte dela med mig av hela mitt privatliv.
 
 
 
 
 
 
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbart sötfis!! <3

2012-07-19 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0