...........buu.....bläääh.......

Blev andra planer ikväll! Fick jobba över till stängning då söta lillskruttan tindra skadat sig i benet och linda tvingades åka hem tidigare för att ta hand om sin tös!! Håller tummarna för att det inte är något allvarligt med henne!! Haft en bra dag på jobbet idag, hann med mycket och det behövdes efter en grym, stentuff helg (hallå skatteåterbäringen!!)! Efter jobbet tvingades jag ta bussen hem vilket innebar att jag inte var hemma förns tjugo över åtta! Läs: Förlåt brudar, jag ber om ursäkt för att jag missade träningen idag!!

Istället blev det Sverige-match kvällen i ära - men den kunde man ju lika gärna ha missat! Är arg över en onödig förlust, är arg på Lustig och är arg över att mitt supercoola EM-linne inte gav bättre tur! Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0