kärlek

Kärlek. Så jävla fantastiskt. Underbart.
Det går inte att få för mycket av honom! Han är som socker i min kropp. Beroendeframkallande.
Jag älskar när han kallar mig för älskling, sättet han säger det på som gör mig alldeles varm. Jag älskar hur han ler när vi träffas efter en dag ifrån varandra. Så ärligt och rent. Det är han som får mig att känna mig vacker när jag ser ut som skit, och som får mig att skratta av lycka innan jag somnar om natten. Vill fan alltid ha honom som huvudkudde i soffan och som bakgrundsbild på mobilen! Vill alltid ha honom nära, dra min kind mot hans skäggstubb och gå klädd i hans tröjor som doftar så gott av burberry.      



Kommentarer
Postat av: Kakan

Fint :)

2012-06-07 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0