onsdag

Hallå hallå! Fy i helvete vad irriterad man kan bli! Har väntat på våran nya soffa nu i flera månader, förra leveransen blev tokig så då fick vi behålla den nya soffan i väntan på den rätta, och idag skulle äntligen den rätt kombinerade soffan levereras men givetvis lyckades de göra fel även denna gång!! Så nu sitter vi här med våran "nygamla" soffa och ingenting stämmer!! Sjukt frustrerande! Men men, det löser sig väl på något vis - som allt annat här i livet! Jag måste ändå säga att det är tur att jag shoppat tre par nya skor idag, annars hade jag inte varit lika glad och förstående mot leverantörerna som kom förbi förut haha! Idag går jag klädd i min nya kjol som jag älskar så in i bomben mycket, matchat med en vit blus och min skinnjacka!! Kul att kunna klä upp sig lite när man väl är ledig - annars är det jobbskjortan och jeans som gäller! Nu är det dags att ladda upp inför kvällens träning med en stadig middag och mental förberedelse inför branta backar och hög puls!


Svar till Anna: Klänningen jag hade på bröllopet hittade jag på KappAhl för två år sedan, så den finns tyvärr inte längre kvar att köpa! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0