torsdag - kristi himmelsfärds dag

Godkväll kamrater! Här sitter en trött tjej och gäspar! Men det är väl helt ok efter en fartfylld dag på jobbet? Haha, egentligen inte! Har ingen rätt att gäspa, efter min mini-semester borde jag känna mig som en helt ny människa, 2 arbetsdagar av 7 möjliga borde innebära en klarvaken och alert tjej... Men icke! Ikväll har simon och jag lagat en riktigt god pastasås och även smällt i oss nygräddad kladdkaka med vaniljvisp, dör sakta men säkert matdöden! Dör jag idag, får man väl ändå glädjas åt att jesus gör mig sällskap upp? Nu ska jag fortsätta vila ögonen på hockeyn! Och sedan blir det sängen och uppladdning inför en tidig morgon! Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0