perfekt dag med vännerna

Godmorgon godmorgon! Idag är det dags för jobb igen, har en hel jobbhelg framför mig! Jag ska inte ljuga, jag hade mycket hellre varit ledig - big chocker! Men det är bara att bita ihop och blunda för det vackra vädret! Har haft två helt underbara lediga dagar med mycket sol, glädje och en ganska stor dos med träning!

I förrgår stack jeffe, sara och jag iväg på äventyr! Tanken var att vi skulle ut till dalbyviken och sola och bada men efter att ha åkt vilse hamnade vi i stegeborg och det blev ju minst lika bra det! I stort sett ensamma på en mysig badplats, musik ur högtalarna, god picknick-mat och det härligaste sällskapet man kan tänka sig! Och lilla Lovisa tog årets första dopp - tummen upp för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0