resan till bordeaux - dag ett

Har lovat ett inlägg om Frankrike, och inte en dag för sent så tänkte jag faktiskt leverera! Och levererar gör jag som bäst i form av bilder. Så varsågoda, Frankrike-resan, del 1, bildbomb, tagning, action!



Tidig morgon och avfärd till Skavsta flygplats. En riktigt skön flygresa trots en jättenervös pojkvän i sätet brevid! Bilresa genom frankrike. Förbi långa bilköer och ut på vischan till vinrankor och fin grönska! Chricka gjorde tabben med stort T och navigerade oss till fel plats, vilket innebar två timmars extra bilresa! Tur att lekar som bajsleken finns! Anlände till ett fantastiskt fint hotell och tog en långlunch och korkade upp en flaska champange! Resten av eftermiddagen spenderades på spa-avdelningen där vi både badade och njöt av värmen i hamam! På kvällen chockade jag smaklökarna och provade på ostron - så nu kan jag checka av den punkten på min "att-göra-innan-jag-dör-lista"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0